ΣΚΟΠΟΣ

Η δημιουργία αυτού του blog έχει ως σκοπό την ανταλλαγή πληροφοριών για συνεντεύξεις και συνθήκες εργασίας σε διάφορες εταιρίες. Πιστεύουμε ότι είναι ένα χρήσιμο εργαλείο πριν την συνέντευξη και την αποδοχή μιας νέας επαγγελματικής προοπτικής.
Παρακαλούμε, γράψτε ελεύθερα τις εμπειρίες σας με σκοπό να αποφύγουμε όλοι πιθανές κακοτοπιές.

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ;

Εμένα από συνεντεύξεις μου έχει τύχει να μου ζητήσουν 6ήμερη εργασία, χωρίς ρεπό και με ελάχιστη αμοιβή. Για αναγνώριση προσόντων και προυπηρεσίας, ούτε λόγος φυσικά.Τότε αρνήθηκα και ας μου ήταν δύσκολο, και θεωρώ ότι δεν πρέπει να δέχεται κανείς την καταπάτηση των δικαιωμάτων του όσο δύσκολο και αν είναι. Κατανοώ όμως και την θέση που βρίσκονται όσοι είναι σε ανάγκη και δέχονται στο τέλος τέτοιες ή παρόμοιες καταστάσεις. 

1 σχόλιο:

  1. Σε δικιά μου συνέντευξη υπήρξε η εξής στοιχομυθία:
    "Τι μισθό πέρνατε στην προηγούμενή σας δουλειά;"
    Τους απαντώ.
    "Μάλιστα. Στην παραπροηγούμενη;;"
    Τους ξαναλέω.
    "Μάλιστα. Καλά εδώ δε θα σας πούμε πόσα θα σας δίνουμε."
    "Ναι.. εε όχι πως με ενδιαφέρει" :P
    "Νοίκι πληρώνετε;"
    "Οχι,του λέω, αλλά τι σχέση έχει αυτό;"
    "Θέλω να πω,δεν έχετε υποχρεώσεις!"
    Εκεί δεν άντεξα άλλο και του απαντώ:
    "Πιστεύω ότι κάθε εργοδότης έχει υποχρέωση να αμοίβει τους εργαζόμενους του ανεξαρτήτως των υποχρεώσεών τους!"

    ...Όπως καταλαβαίνετε δεν εργάστηκα εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή