ΣΚΟΠΟΣ

Η δημιουργία αυτού του blog έχει ως σκοπό την ανταλλαγή πληροφοριών για συνεντεύξεις και συνθήκες εργασίας σε διάφορες εταιρίες. Πιστεύουμε ότι είναι ένα χρήσιμο εργαλείο πριν την συνέντευξη και την αποδοχή μιας νέας επαγγελματικής προοπτικής.
Παρακαλούμε, γράψτε ελεύθερα τις εμπειρίες σας με σκοπό να αποφύγουμε όλοι πιθανές κακοτοπιές.

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Η ΑΠΑΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ MAX-ECONOMY

Συγχαρητήρια για το blog!

Η πιο πρόσφατη εμπειρία μου είναι η εξής:

Στην χρυσή ευκαιρία υπάρχει η αγγελία "ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ έμπειρη ζητείται από μεγάλη εισαγωγική εταιρεία, απαραίτητη καλή γνώση Η/Υ, άριστη γραπτή προφορική γνώση Αγγλικών, οργανωτική, μισθός, καριέρα 211/98925 17, 6972/00702 1" 

Προσοχή,μην την πατήσετε και πάτε γιατί πρόκειται για την γνωστή εταιρία max-economy στην Αθήνα (Λιοσίων 104) που έχει πλημμυρίσει την χρυσή ευκαιρία με διάφορες αγγελίες με τηλ. 211 9892... εκμεταλλευόμενη όσους πάνε για συνέντευξη και εξαπατώντας όσους πιάνουν τελικά δουλειά εκεί. 

Στην ουσία σου τάζουν λαγούς με πετραχήλια, ότι είναι όμιλος ανώνυμων εταιριών, ότι θα αμείβεσαι 1100ευρώ καθαρά τουλάχιστον κτλ. αλλά αυτό που κάνουν σε 10δες άτομα που "προσλαμβάνουν" καθημερινά είναι να τους βάζουν κατευθείαν σε ένα τηλ. για τηλεμάρκετιγκ μιας παράνομης συσκευής που υποτίθεται ότι κάνει οικονομία στο ρεύμα, αμισθί για όσο διαρκεί η "εκπαίδευση" και τους παγιδεύουν γιατί δεν πληρώνονται ποτέ αν δεν πιάσουν έναν ακατόρθωτο στόχο.    

Επίσης, προσοχή μην τυχόν και δεχτείτε να πάρετε αυτή την συσκευή αν σας πάρουν τηλ. από αυτή την εταιρία.

14 σχόλια:

  1. Δυστυχως εγω την πατησα και αγορασα την συσκευη με τον ορο να την επιστρεψω αν δεν μεινω ικανοποιημενη. Προσπαθω ενα μηνα τωρα να την επιστρεψω, διοτι φυσικα δεν ειδα διαφορα στη καταναλωση ρευματος, και με κοροιδευουν συνεχως οτι λειπει ο υπευθυνος επιστροφων. Προσπαθησα επισης να το καταγγειλω στην προστασια καταναλωτη αλλα ουτε εκει βρηκα ακρη. Σας παρακαλω -κρεμαστε τους- για να σταματησουν να κοροιδευουν τον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο καιρό δούλεψες στην εταιρεία που λες; Εγώ είμαι εκεί δύο μήνες, αλλά από την πώτη μέρα εργασίας μου που με προσέλαβαν, μέχρι στιγμής δεν έχω διαπιστώσει να με εξαπατά κανένας. Ναι, έχουμε στόχο πωλήσεων πέρα από το μισθό που μας δίνουν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μας πληρώνουν, ήδη έχω πάρει τον πρώτο μου μισθό και κάποια έξτρα μπόνους από τις πωλήσεις μου. Αλλά ούτε και η συσκευή είναι παράνομη, από τη στιγμή που συνοδεύεται από επίσημα πιστοποιητικά και εγγυήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΩ ΣΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΓΛΑΡΩΣΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sa den ntrepontai pas gia synenteyksi kai kala se sovari etaireia kai mpaineis mesa kai nomizeis oti vriskesai sto ploio tis agapis, exoun pisina kai drosizontai, oi ypalliloi einai ntymenoi naytakia kai exoun valei pantou diakosmitika karavakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. vasika nomizw oti ston teleftaio orofo tha kanoun spa etsi akousa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φαντασία στη Λιοσίων 104 οργιαζει, το ίδιο και η τακτική που εφαρμόζουν και πρόκειται για αληθινό γεγονός: Από τη μια έχουν μετατρέψει τον ένα όροφο του κτιρίου σε παράδεισο, όπου οι παραγωγικοί υπάλληλοι θα απολαμβάνουν χλιδάτες υπηρεσίες και από την άλλη, στο υπόγειο έχουν φτιάξει αίθουσα βασανιστηρίων για τους μη παραγωγικούς έτσι ώστε να συμμορφώνονται όλοι και να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Exo mia aporia vasika an ena proion einai paranomo tote ayto simainei oti den kykloforei kai sto emporio tote pos einai dynaton na to poulane an itan paranomo den tha ypirxe kan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AMA EIXES PAEI STIN PROSTASIA TOY KATANALOTI APOKLEIETAI NA MIN EVRISKES AKRI EXO PAEI KI EGO GIA ALLI YPOTHESI KAI VOITHISAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά καλησπέρα σας καταρχάς. Αύριο έχω ραντεβού με την εταιρία αυτή η οποία είναι στον 1ο όροφο και στέλνει γιατρούς στο εξωτερικό. Μου παν μάλιστα να έχω στα χέρια μου ταυτότητα, όλα τα πτυχεία μου καθώς και 145 € για τα διαδικαστικά θέματα όπως: Βίζα άδειες παραμονής κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. akoy file mporeis na moy steileis plhrofories gia aytus poios an eides kapoion pos su systithike poio thlephono pires eyxaristo epidi htane na pao ki ego duleyo parafarmakeytika politis kai epidi exo teleiosi iatriki elega na thn kano gia exo

      Διαγραφή
  10. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΟΝΟ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή